fredag 18. september 2009

Sparkelmatte og andre boller(med rosiner)

Fans, følgere og annet godtfolk! ehm, glemte et øyeblikk at dette er min egen private sfære på verdensveven hvor jeg kan ha litt privatliv. Hvor ingen maser om hva, hvor og når, og ingen spør hvorfor. Anyways, hvis noen venter i spenning på "meg i kongens klær på snekkerverksted", ja da er det bare å si fra! Hvis ikke tar jeg meg all tid i verden:)  
I dag har jeg sparklet et butikkslokale, lest matte og vært på første kveld i Tango for dummies. Det var skumlere enn sparkling og morsomere enn matte. Det var en underlig opplevelse når vi byttet partnere og jeg endte opp med diverse mildt sagt modene damer. Overaskende nok var de veldig spennende og danse med, så rosinen er herved erklært undervurdert som frukt!
Ellers har det seg slik at det var x'en som inviterte meg til å bli med på det kurset; selvfølgelig er det et hint, men om det er av medlidenhet(mine dårlig ferdigheter på bona gulv) eller av lidenskap vites ikke. Selvfølgelig hadde vi en veldig god tone, men ville ikke risikere å ødelegge, ja jeg er om mulig ennå dummere og enklere enn alle andre gutter. I morgen er det ellers duket for spekepølsesalg i gjøvik, ja jeg er en multikunstner med mange macheter i lufta, og ess i ermet. hmm, lurer på om noen andre enn meg skal lese det her noen gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar