mandag 21. september 2009

Udblåsning for fanden man

Heihei alle sammen;) Da satt jeg og nippet en EstancaDelFuego og lurte på hva som måtte gjøres før middagen(ja, så sen middag er det her i gården), og kom på at et innlegg her var på sin plass. Siden sist har det faktisk skjedd litt av hvert utenom sparkling. B.far har hatt 80års lag, og det markerte vi(familien) med biff og vin på lillehammers fornemste biffhus, kulinarisk.  Det har skjedd et par andre ting også, men jeg kjenner at jeg ikke er anlagt til å skrive om fortiden, så vi tar den næreste fremtid istedet. 
I morgen(om 1,5t) er det bursdagen min. Ikke et rundt tall, men allikevel. Jeg har ingen planer og jeg føler meg egentlig ganske ensom her i verden. Ja jeg vet det, idiotisk å ha bursdag på en tirsdag, men sånn er det tydeligvis noen ganger. Håper at det er noen venner som husker meg, det pleier å tikke inn et par meldinger som ikke er fra mamma og pappa, og jeg håper det skal gjenta seg i morgen. 
Ellers føler jeg for tiden at livet er ganske trist, jeg blir utnyttet av mennesker rundt meg, iallefall tror jeg det. kanskje er det bare meg som trenger en skulder å gråte på :p neida, er ikke blitt så ille ennå. Men det er veldig frustrerende å ikke ha tid til ting man må gjøre for seg selv fordi andres behov må pleies først, ja dere vet sikkert godt hva jeg mener. Anyways, om lidt er kaffen klar. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar